• Home
  • Over KsH
  • Trainingen
    • Basistraining omgaan met agressie -SKJ
    • Training omgaan met agressie en emotie -SKJ
    • Agressietraining - Jeugdhulpverlening -SKJ
    • Agressietraining - Hulpverlening
    • Agressietraining - Onderwijs
    • Agressietraining - Welzijn
    • Omgaan met intimidatie
    • Teamtraining omgaan met agressie
    • Fysieke weerbaarheidstraining
    • Servicegerichte communicatie
    • Locatietraining
    • Gezonde bedrijfscultuur - Open communicatie
    • MBTI - Myers Briggs Type Indicator
    • TESTPAGINA
  • van Geest
  • Blog
  • Contact
  • >Home
  • >Trainingen
  • >Servicegerichte communicatie

Training servicegerichte communicatie

Klantvriendelijkheid en professioneel communiceren

Deze training is gericht op het vergroten van persoonlijke vaardigheden in het omgaan en communiceren met de klant. De nadruk ligt op contact maken, het snel op tafel krijgen van de (hulp) vraag en op correcte wijze doorverwijzen of een afspraak maken. Ook op respectvolle wijze grenzen stellen en handhaven hoort bij de inhoud van deze training.

Een van onze deelnemers:

"Na de training heb ik een beter idee van wat klantvriendelijkheid betekent. Het gaat om ècht contact maken, de juiste vragen stellen en ook soms grenzen stellen aan lastig of ontoelaatbaar gedrag. Vooral ook als andere klanten daar last van kunnen hebben is dat belangrijk. Ik had er nooit zo bij stilgestaan dat dat ook voor de organisatie een betere uitstraling geeft."

Voor wie?

Deze training is voor medewerkers met een klantgerichte functie zoals in de zorg, het onderwijs, welzijn of het maatschappelijk werk.

Niveau van de training MBO of HBO niveau training of kan afgestemd worden op de specifieke doelgroep.

Wij zijn gevestigd in Amsterdam en voeren trainingen uit in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht maar ook buiten de Randstad in heel Nederland (en op aanvraag ook daarbuiten).

Duur

De totale looptijd van dit traject is 2 maanden. De training bestaat uit een oriënterend gesprek, een inventarisatiefase, twee dagen training van 10.00 tot 17.00 uur op locatie, waarvan drie dagdelen met trainingsacteur. Het traject wordt afgesloten met een terugkoppelingsgesprek.

Meer informatie? Of vraag een vrijblijvende offerte aan

Resultaat

De mentale weerbaarheid van medewerkers is vergroot en de volgende competenties worden versterkt:
  • Inschatten
  • Preventief handelen
  • Klantvriendelijkheid
  • Contact maken
  • Oplossingsgericht werken
Bij een training in teamverband kan tevens de focus deels liggen op teambuilding . In dat geval kan bekeken worden hoe het team service wil verlenen aan de cliënt en welke afspraken daar met elkaar over gemaakt kunnen worden.
Gemiddelde beoordeling: 8,7

Meer informatie? Of vraag een maatwerk offerte aan.


Wij geven je emailadres niet door aan anderen

*


*





*


*


















Je kunt ons ook bellen voor meer informatie: 020-4710658

© KsH training - disclaimer - contact - sitemap

  • Home
  • Over KsH
  • Trainingen
    • Basistraining omgaan met agressie -SKJ
    • Training omgaan met agressie en emotie -SKJ
    • Agressietraining - Jeugdhulpverlening -SKJ
    • Agressietraining - Hulpverlening
    • Agressietraining - Onderwijs
    • Agressietraining - Welzijn
    • Omgaan met intimidatie
    • Teamtraining omgaan met agressie
    • Fysieke weerbaarheidstraining
    • Servicegerichte communicatie
    • Locatietraining
    • Gezonde bedrijfscultuur - Open communicatie
    • MBTI - Myers Briggs Type Indicator
    • TESTPAGINA
  • van Geest
  • Blog
  • Contact
Ontvang gratis artikel:
" Bescherm je privacy op het werk"
en ontvang voortaan onze
E-zine met tips over omgaan met agressie op het werk
tips_omgaan_met_agressie






We geven je emailadres nóóit door aan derden.
Afmelden kan op elk gewenst moment via de link onderaan elke E-zine.
Stacks Image 914

Bel ons gerust

voor vragen of een op maat gemaakte offerte:
020-4710658
of
stuur ons een email

KsH training & consulting

Postbus 76563
1070 HD Amsterdam

Bezoekadres:
IJsbaanpad 43
Amsterdam

Telefoon: 020-4710658
© 2010 KsH training & consulting Contact